Alla inlägg den 5 november 2008

Av Mikaela - 5 november 2008 22:32

ja efter att Johanna gått hem varte lite plugg och sen bar de av mot högslätten<3 övertalade Frida att följa med oxå sa hon, Klart jag räddar dej från kylan<3  

Av Mikaela - 5 november 2008 17:48

ja dagen idag kunde ju inte ha börjar värre, ja hade så ont i KNÄNA att ja inte kunde gå riktigt/alls men sen när ja kom till skolan va allt som vanligt.
till min stora förvåning kom Elin Pehrsson till skolan så de vart ju en stor bamsekram till henne och så:)
sen när vi slutade så gick Johanna hem till mej, och hon upptäkte då att hon va KÄR<3 i min katt ;P (Molly).
Måste bah berätta dehär:D
jag o Johanna spelade Galen Panna oxå skulle jag sätta fast kortet i bandet lr vare heter som man har i pannan men så smällde jag ganska hårt så de gjorde ganska ont, oxå sa Johanna att hon oxå vill prova oxå tog hon i jätte hårt och smällde den rakt i pannan, gissa om vi garva:D sen så tyckte hon de va roligt så hon provade några gånger till (utan kortet som skydd) EMOOOOO! ;P<3
PussHej, släng iväg ett sms till mej. "dedär rimmade lite juh!;P"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards