Alla inlägg under november 2008

Av Mikaela - 16 november 2008 12:17

ida skaja va me Frida igen, ha inte en aning om va vi ska gö men ksk de bli litt hockey:) Kusinen spelar:)  men villu nått äre bah o smsa lr ringa på mobilen!<3

Pusshej:)<3

Av Mikaela - 15 november 2008 23:19

Ska kanske kolla på aik hockey (A-laget)imorrn söndag äre nån som vill följa med så äre bah att smsa lr skriva på msn<3

Av Mikaela - 15 november 2008 23:15

Frida sov hos mej ida och hon e typ jätte kvällstrött och vill gå lägga sej typ 9 (på helgen) men de ville inte ja att hon skulle gö så ja gjorde typ allt för att hon inte skulle somna men sen kollade ja en snabb grej på datan i ca 20 sek och på den korta tiden hade Frida somnat. o ja bah Frida vakna!! men hon vaknade inte så ja sa, Frida om inte du vakna så heller ja vatten pårej! men hon vakade inte så ja gick o hämtade iskallt vatten och hällde i ansiktet på Frida och DÅ vaknade hon :D thaha sry gmn men de va roligt!<33






Av Mikaela - 12 november 2008 16:01

Denna vecka äre elevensval. Jag har syslöjd, ville ha idrott och fickne tillome menså vare ju mina jäkla knän som dampa sönder hela tin satt ja fick nöja mej med syslöjd. De är ju rätt bra med syslöjd iaf, Vannis är ju där och de är inte så tokigt skani veta!<3 ha typ inte gjort ngt annat än skratta tack vare henne<3


Pusshej eran Mikka

Av Mikaela - 9 november 2008 16:42

Frida sov över hos mej idag och när Frida vaknade "jag sov" så tyckte hon att de inte va nå roligt att jag sov så hon väckte mej, men ja ville inte gå upp så hon tog bort ALLA grejor ja hade i sängen!! "/    men aja, ja ha fått en ny garderob idag så mamma o pappa försöker att bygga upp den nu men de går lite tungt än så länge... ;P
btw: hela mitt rum är fullt med kläder :S haha

Av Mikaela - 8 november 2008 23:31

idag så haja vare hemma själv hela dan typ och sen vid 5 tiden så gick ja till farmor o år middag sen varte BOWLING!<3 med Annie o Frida<3 kom sist =(
och nu sitter jag o Frida o smaskar på popcorn och jag äter även IS!!!!<3
Puss o kram eran Mikka<3

Av Mikaela - 6 november 2008 21:03

sitter här och skriver svenska uppsatsen, stör mej med ett sms lr två:D<3

asså ja är fett arg, jag har infektion i BÅDA knäna, lite ironiskt att infektionerna heter löparknän och hopparknän mtp att jag friidrottar;P oxå sa läkarn att jag tränar för mkt.. haha

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Av Mikaela - 5 november 2008 22:32

ja efter att Johanna gått hem varte lite plugg och sen bar de av mot högslätten<3 övertalade Frida att följa med oxå sa hon, Klart jag räddar dej från kylan<3  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards